Wednesday 8 May 2013

Biodata

Assalamualaikum,

Salam berkenalan dan selamat datang ke blog saya ini. Nama diberi Nur Zarifah Syazana binti Hamzah dan saya berasal dari Kelantan dan sedang bekerja sebagai seorang guru di Perak. Mempunyai pengalaman mengajar selama 3 tahun. Bergraduat Ijazah Sarjana Muda Sains dengan Pendidikan (Kepujian)-kimia dari Universiti Putra Malaysia (UPM). Kini, saya sedang mengambil Sarjana pendidikan kimia secara separuh masa di Universiti Pendidikan Sultan Idris dan sekarang berada di semester 2. Saya adalah anak ke-3 dari 10 orang adik-beradik. Boleh tengok gambar keluarga saya dekat bawah ini.


Keluarga saya

Ini adalah gambar kumpulan saya, kami mendaftar untuk belajar sekali dan saya berharap kami dapat bergraduat bersama. Terima kasih kerana menjadi rakan seperjuangan yang sangat berkomitmen, rajin dan baik hati.
Ahli kumpulan

Ini adalah gambar saya pelajar saya yang merupakan pelajar Program Dua Tahun (PDT) di matrikulasi. Semoga saya dapat menjadi guru yang dapat memberi inspirasi kepada mereka untuk terus belajar dan mencapai kejayaan dalam hidup.

0 comments:

Post a Comment